Friday 16 March 2018

APA YG AKU TENGAH JADI SEKARANG?


Apa yg kita rasa dgn getaran atau frekuensi kalbu/jantung/minda rohani, kita tarik mcm magnet, kita nampak dgn mata/otak/minda jasmani, kita lukis dgn tangan, kita jadi.  Kalau rasa cekal, kita menarik kecekalan, nampak kecekalan, lukis kecekalan, jadi cekal. Apa yg orang lain nampak, itu pilihan getaran rasa kalbu dia, utk menjadi dia.  Masing2 buat pilihan nak rasa, tarik, nampak, lukis dan jadi apa. Cuba tanya diri sendiri dgn jujur, apa yg aku tgh rasa sekarang ni, apa getaran atau frekuensi kalbu aku sekarang ni? Apa yg aku tgh tarik mcm magnet sekarang ni? Apa yg aku tgh nampak sekarang ni? Apa yg aku tgh lukis sekarang ni? Apa yg aku tgh jadi sekarang ni? Jangan tanya orang lain, tanya diri sendiri, 'apa yg aku tgh jadi sekarang ni?'

No comments:

Post a Comment

DENAI PULIH

Tidak semua tentang rawatan, pemulihan dan penyembuhan itu bergantung pd sains perubatan semata-mata, atau ilmu yg bersifat empirikal sj. Ia...