Tuesday 15 May 2018

MATRIX 2018 : FREEDA YG BRUTAL


Jelas jiwa halus aku seorang yg pemberontak, tiada perasaan sama sekali...
dan itu semua terbentuk disebabkan diri yg tidak jelas identiti selama ini.. harus orang hebat ini yg sepatutnya dari dulu lg aku mencari.. 
kerana aku ini kurang motivasi bagi menyedarkan diri.. dan orang hebat ini mampu menjadi bapa yg aku geruni selama beberapa hari beliau disini.. Terima kasih Prof @hasnuljsaidon Kerana telah mendidik jiwa halus kami.. mengajar kami berinteraksi dgn alam.. sehingga bertemu lagi di masa akan datang.. semoga prof sekeluarga sihat sejahtera.. salam gema belas dari si nakal ini.. kita semua tetap osem ! ๐ŸคŸ๐Ÿป๐Ÿ™Œ๐Ÿคจ๐Ÿค—๐ŸŒน

:: maka dgn ini berakhirnya pameran Matrix Show 2018 anjuran kami pelajar tahun akhir Teknologi Seni Visual, FKSW, UMS.. ๐Ÿ™Œ 
.
.
.
#gemabelas
#didikjiwahalus 
#kitaosem
#legendseni
#oranghebat
#kitatetaprock
#MATRIXSHOW2018
#unityofborneo
#borneo 
#kitadakarca
#instalationsculpture 
#manikpinakol
#rungus
#giantpinakol 
#mixmedia 
#hardworkpaidoff 
 @ Universiti Malaysia Sabah


Sama2, saya hanya jalankan tugas dan amanah. Saya nampak anak2 saya sendiri bila lihat wajah awak dan kawan2. Hanya ada sorang 'Freeda Iman dlm dunia ini. Jaga baik2. Masa depan dicipta sekarang. Sekarang, pi terbang tinggi, tapi jgn lupa bumi yg dipijak.


No comments:

Post a Comment

DENAI PULIH

Tidak semua tentang rawatan, pemulihan dan penyembuhan itu bergantung pd sains perubatan semata-mata, atau ilmu yg bersifat empirikal sj. Ia...